czwartek, 17 grudnia 2015

koniec 87 poczatek 88

trwają we mnie w głowie, sercu
puste gałęzie jesiennych drzew
świat siny, zabielony mgłami
drzewo życia pełne wściekłości
upadające, spróchniałe
pełne tęsknoty i żalu

i rozerwę zasłonę marzeń
uchwycę ręce twoje
które wyrwą mi z serca
resztki nadziei

dom mojego życia
co świecił tyle lat
dziś rozpada się kawałkami
uczuć, które trwają niezmiennie

i choć dłonie niesprawne
szukają piękna twojego
w kwiatach malowanych tęsknotą
i ciszą niespełnienia

15 komentarzy:

  1. hm,Ryszardzie w Twoim wierszu wyczuwam urodziny,88 lat powiadasz to piekny wiek...tak wiec duzo zdrowka,jak najwiecej milych chwil i zachwycaj nas dalej swoimi pieknymi wierszami ...

    dziekuje za mila wizyte i pozostawione slowa,trzymaj sie cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycam się wierszami, przemawiają do mnie bo podobnie czasem czuję. Skoro urodziny to i ode mnie Wszystkiego Najlepszego-;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia i miłości bliskich! 88 a cóż to jest ,to tylko podwojone imię jego 44.
    Pisz nadal swoje mądre ,nostalgiczne wiersze.
    Pozdrawiam gorąco .

    OdpowiedzUsuń
  4. Żyj nam długo w zdrowiu i pisz !:) Piękny umyśle .Pozdrawiam bardzo serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. .. niezwykły wiersz Rysiu.. odczuwalne są Twoje przekazy malowane tęsknotą..
    .. ogrom zdrówka życze i pozdrawiam Cie nasjerdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego, Rysiu. Wzruszyłam się...
    Zdrowia życzę i jeszcze piękniejszych wierszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje Rysiu,mam nadzieje ,ze sloneczko dlugo bedzie dla nas swiecic,do Nowego Roku juz tuz,tuz,a potem to i dzionek dluzszy...Twoje slowa sprawily mi ogromna przyjemnosc,ja rowniez jestem szczesliwa,ze na swojej drodze spotkalam taka osobe jak Ty Rysiu,sercem zycze tego ,co najpiekniejsze...trzymaj sie cieplo ulka

    OdpowiedzUsuń
  8. Rysiu ,spokojnych ,pogodnych dni w gronie najblizszych. Zdrowia , cichej radości ,tej płynącej z tradycji Bożego Narodzenia. Cieszę się ,że zaliczyłeś mnie do grona swoich znajomych ,a to ,że choć troszkę przybliżam Ci

    miasto Twojej modości ,bardzo mnie cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ryszardzie!
    Pragnę życzyć Ci dużo zdrowia i pomyślności - niech spełniają się Twoje marzenia - oby nigdy nie zawodzili Cię ludzie, a świat wydawał się piękniejszy. Pisz dalej swoje wiersze - są miłe w odbiorze, z przyjemnością Tu wracam.
    Pozdrawiam Serdecznie, Świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rysiu, Twoja poezja towarzyszy nam od lat...zawarłeś w niej sens życia , wszystkie jego aspekty. Nie każdy umie wyrazić to w tak ujmujący sposób jak Ty. Składam najserdeczniejsze Życzenia Urodzinowe, Zdrówka i Radości na co dzień. Życzę też Wesołych i Uśmiechniętych Świąt,z bliskimi... aby wszystkie Twoje dni były słoneczne i Zdrówka, Zdrówka, Zdrówka!!!
    Daglezja.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rysiu ,pomimo iz znam Twoj poglad na istote Swiat Bozego Narodzenia , w te magiczne dni usmiecham sie do Ciebie...trzymaj sie cieplo i zdrowo...ulka

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyniosłam Ci kawałek serduszka z piernika... Lukrowany przez wnusię.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. .. dziękuje bardzo za wspaniałe życzenia Rysiu
    i Tobie życzę dużo, dużo zdrówka i każdego dnia pieknych chwil.. pozdrawiam Cię najserdeczniej.. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Radości, spokoju i uśmiechu ...
    Oli

    OdpowiedzUsuń